2012. február 10., péntek

A 14.rész nem kedvezett a Delenásoknak !!!!!!!! Kegyetlenség

Hát ma teljesen összeomlott bennem az képzelt Delena világ! Óriásit csalódtam, mint Elenában, mint Damonbe. Elena már kezd az idegeimre menni a mártírkodó, megjátszós kis szerepével. Amit ebben a részben tett szegény kis Damonkával az megbocsáthatatlan. Aztán ott van Stefan, akinek a világfájdalmas képétől bele hánynék a saját számba. Mi ez már kérem szépen? Hova fajul már ez az évad? Megbocsátja Elena h Stefan meg harapta stb. stb.. És mit csinál avval a szerencsétlennel, aki szereti? Eltaszítja! Egyet értek Andievel ha ez így megy, tovább megölik az emberekben a reményt. Illúzióromboló! Damon az én örök favoritom, de az h összefeküdt  a szöszivel rendesen taccsra vágott. Elena meg érdemelné  h egyedül maradjon, sőt haljon meg a francba! Eddig csipáztam a warrior princesszt, de most úgy vagyok h LE VELE!
Annyira felháborított h nem is tudom, miként tudnám a hétvégén folytatni a történetünket.
 A felháborodásomnak muszáj volt hangot adnom, elképesztő h mennyire nem veszik számba a Delenásokat. A Stelenások most meg röhöghetnek a markukba, mert most csak nekik kedvez ez az évad. Igen is szemét dolog hitegetni a Delena fanokat h a végén ilyen csúnyán átverjenek minket.
Spoiler: és mi lesz a 15. részben? Mivel h Elijah valami földalatti helyre viszi Elenát, melyet Rebekha ki használ, majd sápítozik a hülye hasonmás! Rebekha azon kívül h kihasználja a helyzetet majd Elenka orra alá dörgölheti azt h akrobatikázott Damonnel. És mit fog tenni Elena? Még ő lesz majd felháborodva. Biztos vagyok benne h az elkövetkező részekben ZÉRÓ szintű Delena lesz.
Sajnálom, de muszáj, volt ki öntenem a szívem mielőtt felrobbanok h milyen kegyetlenek a Delena fanokkal Juliék. Ezek után Egy ütős részt akarok, mely csöpög a szerelemtől és legyen némi fizikai megnyilvánulás, EZEUK UTÁN EZ LENNE a LEGKEVESEBB.
Pozitív dolog h az Ősi mama nem is annyira rossz arc. Igen Andiem jó látod ki írtam h bírom az” öregasszony” buráját._DDDDDDDDDDD

3 megjegyzés:

  1. Maximális egyetértésemet élvezed!

    VálaszTörlés
  2. :DDD ha már Club tag vagyok xd :DDDD

    VálaszTörlés
  3. Szia most találtam rá a blogodra...
    Nagyon tetszik..
    És teljes mértékben igazad van ez kegyetlenség...
    Delenás vagyok már az első évadtól...
    Az első két évad a nyálas vega Stefikéjé volt..Szánalmas..
    Legalább a 3 évad lenne Damoné..
    És Elena már kikészít hogy ennyire vak meg hülye...
    Stefan már röhelyes és ő akar gonosz lenni...nah takarodjon a sorozatból xDDD
    Bocsi hogy így kiakadtam de ami igaz az igaz...
    Ha van kedved nézz be hozzám...
    http://doraveresszerelem.blogspot.com/

    VálaszTörlés