2012. március 8., csütörtök

Jajjj élet jelek küldése !!!

Sziasztok!! Elsősorban is sajnálom, hogy eltűntem de szó szerint szívatnak a suliban , nem is megyek bele  nagyon csak annyi h egy másik vizsgát hoztak előre ami elméletileg júniusban lett volna. Most is csak azért ugrottam fel két tétel halom között, hogy életjelet adjak magamról. Sajnos a hullámok rendesen összecsaptak a fejem fölött és teljesen el vagyok havazva! De hétvégére hozunk valamit, ígérem! És aztán meg szeretném köszöni Dórának a meglepit:D  Láttam és majd reagálok is rá, de most csak annyit tudok mondani/írni ,hogy KÖSZÖNJÜK!!!!!!!!!! Nagyon szépen köszönjük! Facebookon mindig megtaláltok így ha nagyon hiányolnátok csak tessék megbökni és én rögtön elérhető állapotban leszek! :D Andie drágám Te is és az egész csipet csapat (Sleepy, Nirvi, Barbi .....) hiányoztok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Amint lesz időm bepótlom a lemaradásom és elolvasom az összes új sztorit!!
Mindenkit sokszor puszilok és jövőhéten ismét éjjeli baglyokként csacsoghatunk hiszen 15.én TVD!!!!!!!


Marie (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése