2012. szeptember 1., szombat

Kérdéses új rész és Sleepy- memo imádat!!!!!!!

Tudom régen volt friss de egyszerűen nincs ötletem. Van egy kész rész amit már több hete megírtam de nem teszem ki mert annyira siralmasra és nyálasra sikeredett h azt elképzelni se lehet.  Mostanság inkább Stefan féle hangulatban írtam Damonről ami igen csak elkeserített ! Damon egy bele való tökös pasi ami az én részeimben nem igazán valósult meg, úgy h úgy döntöttem h mostanság egy részeseket fogok írni nem folytatom a Folytatásos fanficet. Igyekszem valamit kiötletelni most a végén és elő drukkolni valamivel a jövőhét folyamára.
Sleepy basszus a Memo. annyira rabul ejtett h az hihetetlen ! Nem is tudok mit írni mert a te remek műveidet nem lehet egyszerűen egy szóval jellemezni. :D :D :D (L) (L)

Más...
Akiknek meg kezdődik az új tanév azoknak meg kitartást.


M

1 megjegyzés:

  1. Éééédes vagy! Egyelek is meg! Nagyon szépen köszönöm!! Remélem a további részek is tetszeni fognak, egy biztos és mindent elkövetek, hogy így legyen!!
    Imádat és szeretetözööööön!!! (L) puszilllak :D az ihlet meg majd jönni fog, nyugi :D

    VálaszTörlés