2011. december 23., péntek

Köszönet

Ősszel nyitottam meg az oldalt és kezdetben nem tudtam mit is kezdjek. Először egy személyes blognak  indult majd lassan kirajzolódott előttem, hogy kedvenceimet fogom megeleveníteni sajátos történeteimben. Aztán ennek az oldalnak köszönhetek két igen kreatív, humoros és egyben nagyon kedves és őszinte hölgy barátságát. Szeretném meg köszöni Zsanett71nek és Nórinak, hogy mindig el láttak ötletekkel, jó tanácsokkal ebben az évben és remélem jövőre is ugyan így együtt dolgozva sikerül még több csodálatos történetet kitalálni és "papírra vetni". :D Hálás vagyok azoknak is akik nap mint nap fel jönnek és meg nézik az oldalt, hagy említsek néhány nevet: Andie / aki magával ragadót ahogy megeleveníti Damont/, Niki, Bomi, Nina Girl.....
Nagyon hálás vagyok , hogy ennyien látogatjátok az oldalt. Köszönök mindent és Mindenkinek szívből kívánok bejgli majszolós , meghitt BOLDOG KARÁCSONYT!!!!


Marie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése