2012. április 22., vasárnap

Ne haragudjatok de....

Sziasztok
Első sorban nagyon röstellem, hogy eltűntem és nem hoztam a beígért részt de, 27 én vizsgázom és az őrület szélén állok, az ideg rendszerem teljesen ki van és még én magam se tudom néha,hogy fiú vagy lány vagyok. Ezen a héten biztosan nem lesz semmi friss, de amint meg van a vizsgám ismét leszek. Próbáltam a blogra is figyelni a tanulás mellett de képtelenség miközben a tanárok az ember vérét még vizsgák előtt is szívják. Szegény Zsaniékkal sem tudok mindig beszélni ráadásul a gépem is nem rég feladta a szolgálatot egy kis időre.

Más..
Egy kicsit a sorozatról. Én majd nem elájultam amint a csókot láttam Delena között. Ha Jeremy nem jött volna akkor a Cola automata tövében bármi( micsoda jelenet lett volna) is lehetett volna. Roset sose szerettem , de most igazán megkedveltem. Damonnál értékeltem az őszinteséget és milyen igaza volt. Ha jót teszt azt az után elvárják tőle. Elenának is igaza volt, hogy Damon SZABOTÁLJA. Végül a fináléban biztosra veszem h egy gyönyörű egymásra találást láthatunk majd. A minap néztem meg a Dawson és a haverok egyik másik részét és végül úgy mint Joey és Pacey egymásra talált úgy a Tvdben  is Delena lesz majd a Happy End. Mama Ős aztán igen bekeményített alig várom mi lesz a köviben.
Addig is kitartás és 1 hét múlva megújulva érkezem.
Marie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése