2012. május 10., csütörtök

A nagy nap, fontos döntés a mi kicsi életünkben is xd

Tudom ígértem fűt meg fát, de amikor az ember életét meghatározó és a jövőbeli tervei a vizsgáktól függnek akkor inkább tanulás kerül előtérbe. Hamarosan a hátam mögé tudhatom az egész tanulási dolgot és nem kell olyasmikkel foglalkoznom mint közgáz és stb. Ennyit rólam :D Szeretnék mindenki másnak is szerencsét kívánni, elsősorban Andinek, Sleepynek, és Nirvinek az érettségihez, és mindenki másnak is  aki vizsgázik vagy érettségizik.  Ma vagy is péntek hajnalban elérkezünk a 3.évad fináléjához amitől mindenki igen sokat remél köztük én is! Számos oldallal találkoztam a napokban, több hozzászólást, videót és egyéb twitter posztot olvastam. Hihetetlen, hogy egy sorozat mennyire kihat az emberekre. Számos kedvenc szereplőnk lett és pártokra is szakadtunk. Stelenára és Delenára. Voltak szép és szomorú és voltak érthetetlen, felesleges pillanatok is. Elérkeztünk a sorozat feléhez /mivel 6.évadra hirdették meg a sorozatot/. Elena Gilbert meghozza ma élete legnagyobb döntését a szerelem terén és sajnos ez kihat ránk rajongókra is. Én kimondott Delena párti vagyok, de mostanság elgondolkoztam mások véleményén is. Vannak akik szerint Elena nagy szerelme Stefan és ha, ma nem őt választja akkor is egyszer vissza fog hozzá térni. És van a másik oldal akik szerint ez csupán "gyerek " szerelem volt (Stelena) és Damon lesz a nagy Ő, Elena számára. Sajnos nem látunk a producerek fejébe és nem tudjuk mennyi van még ebben a sorozatban. Véleményem szerint és lehet, hogy hülyének fognak tartani ,hogy megint a Dawson és a haverokkal fogok pedálozni, de ha bele gondoltok talán igazat adtok majd nekem. Annak idején Joey Potter bele szeretett a szőke srácba ,Dawsonba és ez volt a fő vezér szála a sorozatnak. Ezt tényleg gyerek szerelem volt. Aztán Dawson és Joey eltávolodtak és képbe került az laza és nagyképű Pacey. (itt megjegyzem nekem szimpatikusabb volt Pacey mint D. ) Aztán Joey Paceyvel volt majd Dawsonnal majd megint Paceyvel és megint Dawsonnal. DE !!!! a legfontosabb,hogy a sorozat The End-je avval végződött,hogy Joey Paceyvel van. Nem ismerős egy kicsit? A mi kis Joey-k itt Elena, Dawson Stefan és Pacey Damon! Ha ma ismételten Stelena lesz nem török össze maximum csalódott leszek, de hiszem, hogy a nagy End-.ben Delena lesz. beszéljünk akkor másokról is, hiszen a sorozat nem csak e 3 szereplő köré van építve.
Alarick Saltzman töri tancsi bácsit imádtam és nem csak azért mert közel áll hozzám a Matt Davis féle pasi ideál, de mint szereplőt is imádtam. Igen múlt idő! Mama Ős miatt megutáltam és remélem, hogy ma már végeznek vele. Tudom durva, hogy ezt írom de már lecsengett az Ő ideje, most már le kéne húzni a rolót és egy pofás kis parcellát kéne nézni a Gilbert szülők mellé. Rick elvesztésével tényleg nem marad a Gilbert gyerkőcöknek Elenának és Jeremynek senkije. Egyetlen apa figurát betöltő személy sem. Jeremy, kis puffi mini Hunterem! :D Olyan kis cuki amikor lázad xd Na vissza térve a lényegre, ha Őt kiírnák az kegyetlenség lenne, szerintem. Evvel megásnák Elena sírját.. Hova vezetne ez ha megölnék az öccsét? Remélem ez nem történik meg mert az már tényleg túlzás lenne Juliéktól. A két minden lében két kanál. Stefan és Damon. Mekkora baromság már, hogy ha Elena választ a másik elmegy! Ez olyan amikor azt mondod a drogosnak, hogy többé nincs anyag! Ez nem megy csettintésre. meg ahogy haladunk előre két kemény vámpírból úgy lesz gyurma. xd Damon az Isten számomra de amin végig megy Elena miatt az nekem néha sokk. Tudom , a szokásos maszlag h a szerelem megváltoztat meg stb.stb. de az Isten szerelmére ne csináljunk már papucsot belőlük. Stefan az én udvari bolondom xd Imádom h a nagy hatalmas ripper egy csivavával egyenlő xdNéha sírok a röhögéstől. Most tudom sokak felháborodnak rajtam meg megsértődnek de lássuk be az egyik karakter fejlődik a másik meg hanyatlik. Tudom minden sorozatban fontos h fejlődjenek a szereplők de kérem mi van Bonnieval? Meg Carrel? Bonnieban 100 hulla boszi ereje van nem? Akkor ? Miért ilyen kis puhány? Car is szerethető karakter volt de ma már inkább púp mint elviselhető. Bár tetszik a Klaus- Car kibontakozás de ez se fog sose megvalósulni. Pedig izgi lenne. :D Eddig aki kiakartunk írni az lett a legszimpibb karakter. Na vajon kire gondolok? :D Igen , Mattre. Vele nincs semmi probléma egyre szerethetőbb. Remélem, hogy Eleijah rendesen meg kavarja a dolgokat! Van egy olyan érzésem, h Elena  hasonmásága miatt lesz veszélyben.
Mennyit fecsegtem !!!! Na mindegy remélem izgi lesz a mai rész , évad záró. Bár mi lesz továbbra is nézni fogom. Ennek a sorozatnak köszönhetem h sokatokat megismertem mondhatni barátok lettünk így látatlanban is. Főleg Zsani és Nóri miatt örülök. 2 olyan embert ismertem meg akik a szívemhez nőttek. Remélem a 4.évad is ilyen izgalmas lesz mint a 3.évad közepétől. És nyáron új érdekesebb és színesebb fejezeteket hozhatunk. Köszönöm akik eddig is látogatták az oldalt, de a sorozat szünetelése idején is nézettek be néha. Mindenkinek kitartást az iskolapadban. És Hajrá Team Matt!. :DDDDDDDDD

1 megjegyzés:

  1. Tudom egy kicsit új ez az elrendezés de ki akartam próbálni de szerintem nap végére átrendezem a régi formába. A menü pontok oldalt vannak jobb olalon és most nincsen chat :(

    VálaszTörlés