2012. május 11., péntek

Darabokra törték a Delenások szívét

Hát nehezen kezdem el írni ezt a postot. Kicsit még a finálé hatása alatt vagyok. Ez a rész nem elég h tele volt káosszal és zűrzavaros pillanatokkal de h össze tört minden egyes Ian/ Damon szerető rajongó szívét az biztos. Hihetetlen  h mindig Damon szívja meg. Nem vagyok az a síros fajta de ez még engem is sokkolt. Damon olyan szerethető figura lett h nem is értem Julie-kat. Ráadásul avval h Elena vámpír lesz emlékezni fog. Csak ez az egy jó vigasztal most. Én hiszem h a következő évadok nekünk Delenásoknak fog kedvezni de el is várom h már az első részben levegyenek a lábamról. A csúcs h Damon találkozott először Elenával. :O És Elena azt mondta bárcsak vele találkozott volna először! Szóval nem kell csüggedni. Ősszel a mi korszakunk jön el.

1 megjegyzés:

  1. A szívemből szóltál én is már csak arra tudok az emlékei az első találkozásról+amikor Damon szerelmet vallot neki! DELENA 4ever!

    VálaszTörlés