2012. május 21., hétfő

Felhívás!

Ha időm engedi hetente egyszer minden oldalra felnézek. Amelyiket olvasom vagy amelyik megtetszett vagy kíváncsiságból keresgélek. A mai nap vidáman olvasgattam az oldalak között amikor is szembe kerültem néhány saját sorommal. Megmondom őszintén hízelgő h valaki használja a gondolataimat, ötleteimet de szíven is ütött a dolog. Sajnos nálam az funkciónál h akkor írok ha valami ötletem esetleg kedvem támad. A tanulás mellett nem sok időm van fanfictionokat írni de ha még is igyekszem a SAJÁT  gondolataimat "papírra" vetni. Én értem h most esetleg durcás vagy sértődékenynek hisztek majd, de sajnos nem tudtam e mellett egyszerűen elmenni. Így kérem ha esetleg valaki használja az írásaimat/írásainkat legalább előtte szóljon mert igen szar érzés amikor más idegen tollakkal ékeskedni. Most még néhány sor vagy ötlet de a végén nem szeretném ha az lenne h engem/minket gyanúsítanak meg avval h koppintunk. Nem írom ki hol láttam de remélem olvassa az illető!!!!!!Nem akarok ebből sértődést meg huzavonát de ha bele gondol Ő is szívére venné. Nekem le kell ülnöm, kitalálni, leírni, egy szóval dolgozok vele. Senkire nem fogok/fogunk haragudni de kérem próbáljon meg mindenki saját találékonyságára támaszkodni.

Köszönettel: Marie

A következő fejezet szombaton érkezik mert pénteken vizsgám lesz és nem kerülök gép közelbe csak a 7végén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése